4 comments on “WROCŁAW Dworzec Główny

  1. Obiekt bardzo mi bliski, sentymentalnie, uczuciowo. Nie ukrywam że autorka podobnie, choć można odnieść wrażenie że wprost przeciwnie. Natomiast chcę podkreślić EDUKACYJNOŚĆ opracowania, pozostałych zresztą też. Ale w przypadku Dworca Głównego jest mi po prostu wstyd. Ja, żyjący tyle lat we Wrocławiu, tyle wiedzy o tym przepięknym obiekcie nie miałem!

  2. Calkiem fajna prezentacja, choc ogolnikowa. Blad rzeczowy! Pokazany projekt dachu szklanego odnosil sie nie do zadaszenia peronow, lecz pokrywal pierwotna hale pronowa (dzisiejsczy hol glowny) czesciowo wyburzona przy pierwszej przebudowie jeszcze w XIXw. Warto by to poprawic…

    Przepraszam za brak polskich liter, pisze z zagranicy.

  3. Nie jestem ani budowlańcem,ani architektem.Tylko moja ciekawość,spowodowała ten „ogólnik” 🙂
    Dziękuję,każda uwaga cenna.Pozdrowienia:)

Możliwość komentowania jest wyłączona.