2 comments on “KRAKÓW Kazimierz żydowski

  1. Niestety, masa tu błędów ortograficznych i stylistycznych, za mało spacji pomiędzy wyrazami a interpunkcją. Droga Pani – winna Pani napisać „playboy”, ‚pokażę”. Co do spacji, proszę poczytać ciut więcej książek, szybciutko zorientuje się Pani, jak stosować ją w tekście. Pozdrawiam

  2. Szanowna Pani !
    Pani belfersko-mentorski paluszek,szczerze mnie rozbawił !
    To jest MÓJ blog i na nim, mogę pisać,co mi się podoba,nawet z błędami
    W tytule stoi: FOTO.
    Wynika z tego,że to nie perfekcyjne dyktando ortograficzne,lecz pokaz fotografii.
    I to jest meritum,które Pani zignorowała,skupiając się na spacjach,
    (co z kolei,rozbawiło moje otoczenie).
    Ale chyba przesadziła Pani, odsyłając mnie do czytania książek.
    Ot,zwykła nienawiść,za to ,że miałam czelność napisać to, co napisałam.
    Szalom !

Możliwość komentowania jest wyłączona.