5 comments on “Antoni CIERPLIKOWSKI -ANTOINE

  1. Antoie… ach… nie ma już takich mistrzów….. Nareszcie !!! Czekałam na ten wpis chyba z pół roku, albo dłużej. Dużo czasu się, zbierałaś moja droga, do napisania tych kilku linijek.

    Hanka

  2. Z tego co zauwazyłam jest jeden mały błąd, Antoś chciał być pochowany w Sieradzu, nie w Paryżu, nawet przeprowadził próbę sowjego pogrzebu na którym uczestniczył (na SIERADZKIM cmentarzu!).

  3. No właśnie wszędzie pisze się, że to była próba jego pogrzebu. A tak nie do końca – to był pogrzeb mojego dziadka, który też miał na imię Antonii. Faktycznie Antoine w nim uczestniczył i towarzyszyły mu kamery telewizyjne. Historię tę opowiadała mi moja babcia i tato, a na dowód są fragmenty z filmu „Ręka fryzjera”, w którym idą za trumną dziadka. Wiem, że TVP3 Łódź zrobiła film na ten temat, ale nie mogę go nigdzie znaleźć. Jeśli ktoś miałby do niego dostęp, bardzo proszę o informację.

Dodaj komentarz